دترم میرم انومالی مجدد🥲بچه ها خیلی برام دعا کنید💔

تصویر
۹ پاسخ

ایشالله چیزی نیست

سلام چرا مجدد

ایشالله نی نی صحیح و‌سالمه

منم هم هفته شمام،دو قلو هم دارم،دکتر موقع آنومالی گفت تیغه بینی کوتاهه،منتها سونو مجدد واسه من دکتر پریتانالوژیست گفت ۲۶ هفته برو،سلفری هم دادم گفت مشکلی نیست ولی چون دو قلو هستن ممکنه جواب سلفری خطا باشه🤕انشالله ک واسه شما خیره واسه منم دعا کن به خیر بگذره

همه چیز خوبه نگران نباش عزیزم 😍

انشالله خیرِ گلم ♥️

چرا مجدد عزیزم

ای جانم به به انشالله ک نی نی صحیح و سالمه

ایشالله با خبرای خوش برگردی

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادین❤ مامان رادین❤ ۵ ماهگی
مامان حسین و حسنا❤️ مامان حسین و حسنا❤️ ۴ ماهگی
مامان گل پسر👣💙 مامان گل پسر👣💙 هفته سی‌وچهارم بارداری