۹ پاسخ

من گاهی ماهی هم میخورم ربطی به امگا نداره امگا را دکتر به همه میده

من هم امگا خوردم هم ماهی

آره حتما منم نمیخوردم از ۲۹هفته هفته ای یدونه گفته بخورم

بله به منم داد

اگه ماهی نمیخوری تو هفته ۲بار باید قرص رو بخوری حداقل

تا الان بهت نداده من از ۱۸ هفتگی میخورم باعث میشه کمتر وزن اضافه کنی وبرای قلبم خیلی خوبه

خاهر امگا ۳ رو تا ۲۷ هفته تجویز میکنن بعدش دیگه‌نمیخوری😐

مگه تا الان بهت نداده؟

اره ب من داد

سوال های مرتبط

مامان لى لى 💕 مامان لى لى 💕 روزهای ابتدایی تولد