یه قرصایی هست برای بارداریه بدون بو هست از اونا بگیر بخور
مارکشو عوض کن .آیریک عالیه
من از اول بارداریم میخورم اصلا یه ذره هم بو نداره خیلی وقتا میزارم دهنم تا بهام برم اب بخورم کلی طول میکشه ولی بو اصلا
من که حالم بد میشه ،نمیخورم
بیرون باشه بو میفته بزار یخچال
منم چون بزرگ بود رفتم شربتش2700گرفتم اووووووق میزنی بخوری زرده تخم مرغ با ماهی قاطی کردی انگار همون قرص میخورم
اخاخ بوش افتضاح سعی کن اب زیادبخوری چون تو معده ازهم باز میشه بوی روغنشه
چرا واس من اصلا بو نمیده🙁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.