۶ پاسخ

مجبور نیستی بخوری ماه های آخر چون گرمی خوب نیست.اما اگه دوست داری بخوری خوبه.من اصلا نمی‌خورم فقط قاطی با غذا میخورم

منم‌ اینجوری نمیتونم‌ بخورم اصلا دوستندارم‌ سیب‌ زمینی میزارم‌ آبپزبشه‌ بعدتخم‌مرغ‌وقاطیش‌ میکنم‌ یکم‌ سس‌ میزنم‌ بعدمیخورم

اتفاقا سفیده تخم مرغ پروتیینش بیشتره

اره عزیزم دکتر تغذیه به من گفت روزی دوتا سفیده بخور فقط

چرا قاطی نمیکنی بعد بهش یه کم سبزی خشک بزن

اصلش سفیدس منم از زردش بدم میاد نمیخورم مگه سرخ شده

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری