یه سوال




جدیدا اینجور شدم که بعد رابطه گریم میگیره طبیعیه؟😂😂

۲ پاسخ

بخاطر تغییر هورموناس و همه چیز طبیعیه 😂😂

جز شاخ و دم در اوردن بقیه چیزا طبیعیه 🥲😁
البته من خانوم غیرباردار هم دیدم که بعد رابطه گریه اش میگیره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان علیرضاو علیسان مامان علیرضاو علیسان روزهای ابتدایی تولد