وای دقیقا😁من تو خونه تنهام دوسه روزه شوهرم صب میره شب میاد ،کارش زیاد شده طفلی،،، شبا ک برمیگرده قبل ایکه سفره بندازم بهم میگه خوبی چخبر من میزنم زیر گریه🥲😔بعدش اروم میشم بعد با خودم میگم چرا گریه کردم این طفلی از سرکار اومده خستس دوباره ی دورم بخاطر همون گریه میکنم😅🥲🥲🥲
همه همینیم به خاطر هورمون هاست بعد زایمان درست میشه
طبیعیه منم همینجوریه
بعد تجربه گرفتم هرچی بیشتر سرگرم باشم حالم بهتره تا اینکه تو خونه تنها بمونم
بخاطر اوضاع گل و بلبلمونه😶
اخییی🥲 هممون همینیم🥲
اوهوم خیلی بده
منم همینطور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.