۷ پاسخ

بچه من اونجوری بعضی وقتا میخنده چ برسه ب بچه دوماهه😐😂

ارههه🥰
پسر من از وقتی دنیا اومد بعضی وقتا با صدا میخندید
الان دیگه خندش رفته رو ویبره😕😂

آره پسر منم دو ماهه و دو هفته با صدا بعضی وقتا میخنده

ایشالا همیشه خندان باشه عزیزم

اره بابا دخترمن خیلی وقته میخنده اونجوری

آره عزیزم طبیعیه پسر منم خیلی وقتا قهقهه میزنه انکار

سلام مامانا من کانال ایده ماه‌گرد دارم برا نینی‌ها اونم روبیکا حتما عضو بشین مطمئنم‌ خوشتون میاداینم لینکqwer1no
#پوشک#عکاسی#سینه‌مادر#مولفیکس#کولیک

سوال های مرتبط