۱۰ پاسخ

من خیلی ذوق دارم برا مدرسه رفتنش بله پیش ۲ میرن

پیش‌دبستانی میرن

آره عزیزم باید ثبت نام کنیم ولی خودمم هنوز جایی ننوشتمش

دخترمنم نیمه دومیه باید برن

بله عزیزم میرن پیش ۲اگ شرایط خوب باشه
فعلا ک من پسرمو ثبت نام نکردم

اره دخترمنم بایدبره.حالاببینیم شرایط پایدارمیشه یان

پیش 2عزیزم

آره عزیزم نیمه ی دوم ۹۹و نیمه ی اول ۴۰۰
امسال پیش دو میرن

بله عزیزم باید پیش دبستانی ۲که اجباری برن

بله گلم شرایط خوب باشه ب امید خدا پیش دو میرن

سوال های مرتبط