من خیلی ذوق دارم برا مدرسه رفتنش بله پیش ۲ میرن
پیشدبستانی میرن
آره عزیزم باید ثبت نام کنیم ولی خودمم هنوز جایی ننوشتمش
دخترمنم نیمه دومیه باید برن
بله عزیزم میرن پیش ۲اگ شرایط خوب باشه
فعلا ک من پسرمو ثبت نام نکردم
اره دخترمنم بایدبره.حالاببینیم شرایط پایدارمیشه یان
پیش 2عزیزم
آره عزیزم نیمه ی دوم ۹۹و نیمه ی اول ۴۰۰
امسال پیش دو میرن
بله عزیزم باید پیش دبستانی ۲که اجباری برن
بله گلم شرایط خوب باشه ب امید خدا پیش دو میرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.