من اینو گرفتم
این بیرون کمد
این مدلیه ولی یه طرف کمدش و گفتیم ویترین کرد
من از کمدای بازاری خوشم نیومد دادم درست کنن برام
کمد دختر خانوم
همه شون عالی منم دلم خواست 😍😍اما جا ندارم .بچهای ۴ـ۵ میشن .تو ذهنم بود با اتاق خواهر کوچیکشون شریکی از کمد و وسایلش استفاده کنند تا بعد که انشاالله خونه رو عوض کنیم .فقط براشون لباس و ساک و کریر و وسایل شخصی گرفتم تخت و کمد ندارن .
اینم تخت
من فقط تخت گرفتم.
خیلی قشنگه فقط بديش اینه چون سرهمه، یکم از در رد کردنش سخته
اینم داخلش
کمد پسر مامان😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.