۴ پاسخ

من ک دیروز ب دکترم گفتم درد کمر و...می‌گفت برای سن بارداری طبیعیه در صورتی بارداری قبلی نداشتم الآنم استراحتم کلا

من از ۳۳هفته اینطوری شدم که دلدرد پریودی خفیف و انقباض و سفتی هم که همش وقتی هستم یا زیادی می‌شینم یا تو ماشین می‌شینم همش سفت میشه

میشه درخواست بدی

تحمل کن دگ چاره نیس

سوال های مرتبط