من ک دیروز ب دکترم گفتم درد کمر و...میگفت برای سن بارداری طبیعیه در صورتی بارداری قبلی نداشتم الآنم استراحتم کلا
من از ۳۳هفته اینطوری شدم که دلدرد پریودی خفیف و انقباض و سفتی هم که همش وقتی هستم یا زیادی میشینم یا تو ماشین میشینم همش سفت میشه
میشه درخواست بدی
تحمل کن دگ چاره نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.