مضر نیست.اتفاقا مفیده. فقط میزانش زیاد نباشه. هرچیزی تعادلش.
ارده رو با شیره قاطی کن بخور خیلی مفیده.ولی زیاده روی نکن بخاطر گرم بودنش
دکترم گفت نخورم
مفیده ک
هفته ۳،۴ بار در حد یه قاشق مرباخوری میخورم
نه عزیزم
ارده گرمه کم استفاده کن
نه من میخورم بعضی موقعا با خرما یا صبحانه ارده و شیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.