خانما مصرف ارده تو بارداری مضره؟

۷ پاسخ

مضر نیست.اتفاقا مفیده. فقط میزانش زیاد نباشه. هرچیزی تعادلش.
ارده رو با شیره قاطی کن بخور خیلی مفیده.ولی زیاده روی نکن بخاطر گرم بودنش

دکترم گفت نخورم

مفیده ک

هفته ۳،۴ بار در حد یه قاشق مرباخوری میخورم

نه عزیزم

ارده گرمه کم استفاده کن

نه من میخورم بعضی موقعا با خرما یا صبحانه ارده و شیره

سوال های مرتبط

مامان ترمه🩷 مامان ترمه🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 ۱ ماهگی
مامان قهرمان کوچولو مامان قهرمان کوچولو ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا ✨ مامان نورا ✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری