۹ پاسخ

عزیزم دلم رژت چ برندی هست ترکیبی هست چطوریه

بینی تو عمل کردی سخت نبود با بچه ؟

چقد ابروهاتو دوس دارممممممم😍

قشنگه

میااد مبارکه

کجا زدین کدوم ارایشگاه؟
چند گرفت؟
من کازرون میام پیش خانم فخار انجام میدم میخوام ببینم اینی ک شما رفتین چجوریه؟

پرفکت👌🏻😉🌹

بینی تون رو کی عمل کردی عزیزم؟

میاد🤣. ببین. من مژه مدل. انیمه ای. رو دوست دارم ب چشای تو ام میاد امتحان کن

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۴ ماهگی