کیا مثل من للنیات نمی‌خورن😩😩😭

۱۱ پاسخ

برعکس من عاشق لبنیات بودم از اولش

من لبنیات هرروز میخورم.میوه هم باید یکی جلومو بگیر تا کمتربخورم😅

من فقط دوغ میخورم

من نه لبنیات میخورم نه میوه

من نمیتونم شیر بخورم اصلا، جدیدا دوغ هم خیلی حس خوبی بهم نمیده
ولی ماست و پنیر خوب میخورم
کشک هم هرروز یه قاشق کوچیک میخورم

من دوغ و ماست میخورم ولی شیر نمیسازه با معدم

من لبنیات که نمیخورم هیچ قرص کلسیم اصلا نخوردم

منم نمیتونم بخورم

من هیچی حتی دوغ هم نمیخورم
متنفرم از لبنیات ماست هم فقط ماست سون میخورم

من فقط دوغ

منکه فقط دوغ🫠

سوال های مرتبط

مامان مامانیا مامان مامانیا ۸ ماهگی
مامان نورا جان💓 مامان نورا جان💓 ۷ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان دوقلو مامان مامان دوقلو ۲ ماهگی