برعکس من عاشق لبنیات بودم از اولش
من لبنیات هرروز میخورم.میوه هم باید یکی جلومو بگیر تا کمتربخورم😅
من فقط دوغ میخورم
من نه لبنیات میخورم نه میوه
من نمیتونم شیر بخورم اصلا، جدیدا دوغ هم خیلی حس خوبی بهم نمیده
ولی ماست و پنیر خوب میخورم
کشک هم هرروز یه قاشق کوچیک میخورم
من دوغ و ماست میخورم ولی شیر نمیسازه با معدم
من لبنیات که نمیخورم هیچ قرص کلسیم اصلا نخوردم
منم نمیتونم بخورم
من هیچی حتی دوغ هم نمیخورم
متنفرم از لبنیات ماست هم فقط ماست سون میخورم
من فقط دوغ
منکه فقط دوغ🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.