خانما بچهاتون پیش دو ثبت نام کردین؟ قیمتا چجوریه

۱ پاسخ

من ثبت نام کردم پسرم رو ۳۴ تومنم دادم ولی همش تعطیل بود اصلا بنظرم ارزش نداره جای گرون ببری چون همش تعطیلن و پولتو ریختی دور

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته بیست‌وهفتم بارداری