سلام خانومای گنبدی پیش دبستانی دو ثبت نام کردید ؟؟میشه بگید

۴ پاسخ

نه هنوز رفتم پریدم میگهبیستو خورده ای

من فعلا مهد میفرستمش

سلام .ن هنوز ثبت نام نکردم

گنبدی نداریم 😑😑😑

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی💗 مامان نی نی💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی