خانما جدیدا کسی سونو رشد رفته حدودا قیمتا چجوریه؟

۹ پاسخ

۱۴۰۰۰

وزن و داپلر و چسبندگی ۵۹۰۰

چندروز پیش رفتم
باتامین اجتماعی3تومن شد

من امروز اومدم حدودا ۱۴۰۰

من۲۷ هفته رفتم باتامین ۱۱۰۰
کلا بستگی به اون جایی هست ک میری قیمت ها فرق میکنه

ازاد مرکز خصوصی ۲تومن

اینجا ازاد میگه ۲۱۰۰

آزاد دو قلویی هفت میلیون یه جای دیگه رفتم ده و نیم

من هفته ۲۹ رفتم آزاد ۱/۳۰۰ بود
این هفته سونو اخر میخوام برم داپلر رنگی ازاد گف حدود چهارتومن میشه

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتین مامان آرتین ۷ ماهگی
مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترم و تو دلی🐣 مامان دخترم و تو دلی🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری