اره راس میگی
من خیلی وقته ندادم. مرسی بابت یادآوری 😍
اما من اصلا نمیتونم اینجوری به دخترم غذا بدم. اونی که بیشتر از همه دوس داره میخوره، بقیه رو دست نمیزنه🤦🏻♀️ باید تک تک بهش بدم
😍👌🏻دقیقا سرشار از کلسیم و خاصیت
اتفاقا خوب شد تایپیکتون رو دیدم جز جایگزین های بعد شیر مادر هست خیلی خاصیت داره و خوبه🤭ممنون گلمممم
بچه من هفته ای دوازده تا میخوره
من برای صبحانه پسرم ۶ تا درست میکنم.. کوچیکه چیزی نمیشه که..
خیلی خوب ولی من از هفت ماهگی میدادم کیلویی ۱٠٠ ت بود
الان شده ۴٠٠ ت دیگه نمیصرفه برام چون سه یا چهارتایی میخورد
تخم مرغ میدم
اره خیلی عالی من از شش ماهگی بهش هر روز دادم خودش خیلی دوست داره
کانال لباس بچگانه و راحتی دارم کانال روبیکامونو حمایت کن لطفا @zhinshop1404
پسر من اصلا دوست نداره من تو املتشم میزنم میفهمه انگار.فقط تخم مرغ میخوره
من هر روز با كره نيمرو ميكنم ميدم ٣ عدد هم ميدم
من قبلا به پسرم خیلی میدادم الان اصلا لب به تخم مرغ نمیزنه حالا چه نیمرو چه ابپز چه املت
از لحاظ خاصیتی فرقی نداره با تخم مرغ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.