پسر من خیلی وابسته پستونک بود ولی راحت کنار گذاشت ولی روزای که میریم خونه مامانم برا شوخی میخوره و گاهی باهاش راحت میخوابع شاید در هفته یه بار
متاسفانه بله و خیلیم وابسته تر شده
نه دوماه قبل دوسالگی گرفتم ازشون
ن ۱۹ماهگی گرفتم ازش
ده روز پیش هردوشو ترک دادم
نه عزیزم قبل دوسالگی ازش گرفدم
نه قبل دو سالگی گرفتم
خدارشکر یکماه راحت شدم ازش
اره میخوره
نه عزیزم خیلی وقته نمیخوره
ولی متاسفانه به شیشه شیرش وابسته شده 🫠
نن ولی شیشه شیر میخوره🥹
پسر من خیلی وابسته بود اما بعد واکسن ۱۸ ماهگیش یهو خودش گذاشت کنار انداختش کنار تختش دیگه ام نخواستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.