کرم واژینال باید داخلی استفاده کنم مشکلی نداره که؟

۳ پاسخ

اره ولی یک سوم ببر داخل اپلیکاتور‌

نه من چند بار استفاده کردم فقط یک سوم ببر داخل

اگ دکترت داده ن

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوتا لپ قرمزی مامان دوتا لپ قرمزی هفته سی‌ویکم بارداری