من روزی که رفتم برای زایمان دو دور دور بدنش بود و گره خورده بود من۴۰هفته ۳روز سزارین کردم
بچه من ک حامله بودم دو سری بهم گفتن بند ناف دور گردنشه یه دور چیزی نشد فقط خودم هر بار حس میکردم حرکتش کم میشه یبارش موقع زایمانم بود رفتم به دکتر گفتم حرکتش کم شده فرداش زایمان شدم ک بند ناف دور گردنش بود بعدش یک ساعت زیر دستگاه اکسیژن بود بعد زایمان ولی دکتر گفت مشکلی نداره بچت نگران نباش ک خداروشکر مشکلی هم از این بابت نداشت تا به حال
نه من بچم ازشکمم درش اوردن دو دور پیچیده بود دور گردنش بس که توشکمم وول میخورد بند ژله ایه هیچی نمیشه
دکترم عمل منو خیلی دیر وقت داد نزدیک ۴۰هفته بودم دیگه دو روز مونده بود ۴۰رو تموم کنم بند ناف پسرم موقع خارج کردن گفتن یه دور پیچیده دور گردنش ولی خدا رو شکر چیزی نشده بود من تنگی لگن داشتم یه درصد هم لگنم باز نشده بود برای زایمان طبیعی برای همین خانم راحت برای سزارین نگه داشت هر موقع دلش خواست با این که تنگی لگن داشتم بیمارستان سزارین قبول نکرد گفت باید طبیعی باشه دکترم ۲۵تومن زیر میزی گرفت حالا گفته بود چهار شنبه بیا معاینه رفتم تا معاینه کنه برای پنجشنبه وقت داده برای سزارین میخواست باز نگه داره برای شنبه یکشنبه عمل کنه هی امروز فردا میکرد با این که پول گرفته بود گفتم من درد داره شکمم وقتم گذشته و واقعا دیگه از بارداری خسته شده بودم اظتراری بستری شدم فردا صبح عمل کرد موقع در آوردن گفتن بند ناف پیچیده دلم میخپاست با اون شکم باز پاشم دکترمو پاره کنم
من دو دور پیچیده بود هیچ اتفاقی نیفتاد خداروشکر
نه میگن سه دور باشه خطرناکه حتی دو دورم بوده هیچی نشده
استراحت کنی باز میشه نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.