۱۸ پاسخ

من اصلا پسرمو ختنه نکردم و نمیکنم
کاری ب دین و مذهب ندارم، اینهمه ادم تودنیا اینکارو نکردن و دارن زندگیشونو میکنن

ینی کسی بهت نگفت تو این‌سن ختنه نکن بچه بزرگه اذیت میشه؟!!!!!!
یا تا دوماهگی باید ختنه بشه یا باید بزاری بعد ۴. ۵ سالگی که متوجه بشه نباید دست و پا بزنه تکون بخوره دردش بیاد

عزیزم دکترش کلا زیاد میترسونه که خیلی مراقبت کنی و سهل انگاری نکنی
آره زودتر میبردی بهتر بود
ولی خب الانم نسبت به بعدا که بزرگتر بشه خیلی بهتره، پسر من الان دکتر میبینه مطب و میزاره رو سرش انقدر جیغ میزنه
ایشالله از فردا بهتر میشه، نگران نباش

عزیزم حتما جای خوب نبردید من بچن خداراشکر اذیت نشد و راحت براش گذشت

سلام عزیزم منم بچم اهر چهارماهگی ختنه کردم و دقیقا اینقدر دستو پا زد زیربخیش هماتوم جمع شد فرداش خونریزی کرد پسرم خیلب اذیت شد منم خیلی اذیت شدم تا یک هفته اصن بچم توی روحیش تاثیر گذاسنه بود دپرس بود ولی نگران نباش ان شالله هیچی نمیشه

عزیزم براش شیاف استامینوفن کودکان بزن سریع آروم میشه منم همینکار میکردم یا ۲۵قطره استامینوفن بده
سختیش دو روزه بعد خوب میشه نگران نباش

من دوازده روزگی ختنه کردم پسرمو اصلا اذیت نشد بزرگ تر که میشن دقیقا چون پاهاشونو دیگه خیلی تکون میدن و تحرک دارن اذیت میشن

چ دیربردی عزیزم خوب میشه نگران نباش فقط تن تن پاراکیدبده روش حلقه انجام دادی؟

عزیزم حتما حتما قنداقش کن

خیلی دیر بردی
من پسرم یک ماهش بود اصلا نفهمید زودم خوب شد

سلام عزیزم ان شاالله زود خوب میشه دو روز اذیته بعدش خوب میشه فقط مرتب براش پماد بزن پاراکید هم بده دردش کم بشه من یک ماهش بود انجام دادم براش الان چون بچه شما بزرگتره بیشتر اذیت شده

منم چهل روزگی بردم اصلا نه اذیت شد نه چیزی فهمید آخه چراتااین وقت نگهش داشتی

چون دیگه بزرگ شده یه کم سخته پسرمو ۴۲ روزش بود ختنه کردیم یه روز اذیت شد الان چون تکون میدن پاهاشون سخته

عزیزم میفهمم خیلی سخته والاه نمیدونم این ختنه چیه اخه بچه ها عذاب میکشن😓😓😓استامینوفن بده قنداقش کن بخوابه زیاد نتونه تکون بده

من بچمو ۱۰ روزگی بردم خیلی خوب بود اصلا اذیت نشد
بهش قطره پاراکید بده
بلا بدور

کاش همون ۱ ماه دوماهگی میبردی اون موقع هنوز شناختی از دست پاشون ندارن نمیتونن تکون بدن
سختیش ۲روز اولع ایشالا بهتر میشه عزیزم

خیلی دیر بردیش عزیزم من ۲ ماهگی بردم اولین جیش خیلی گریه کرد خوب شد حالا بهش قطره بده خواب میره بغلش کن بچرخونش بهتره یکی دوتا جیش اذیت میکنه دیگه خوب میشه عادی میشه

وای عزیزم
یکم دیر بردی برای همین زیاد اذیت شده
انشالله خوب میشه 🌹

سوال های مرتبط

مامان مامی
 ماهلین مامان مامی ماهلین ۷ ماهگی