ینی واقعا ما نمیتونیم انتخاب کنیم ک چجوری و از کجا جر بخوریم
تازه پولم میدیم
شدیم مثل دانشگاه ازاد پول میدادیم ک ازمون امتحان بگیرن استرس بکشیم بعد بگیم ی نمره بدین نیفتیم برای پولی ک خودمون دادیم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ینی باید بریم کمیسیون معاینه اینا بشیم ک تایید کنن؟
من شنیدم خیلیارو اول توی طبیعی ها بستری میکنن بعد ی بهونه برای عادی سازی میارن میفرستن سزارین
دکتر کیه
دکتر یه دلیلی تو نامه مینویسه قبول میکنن صد در صد چون حکیم زیاد گیر نمیده مثل دولتی ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.