کیک نارگیلی
#کودک
#شیردهی#پوشک

تصویر
۱۰ پاسخ

نوش جان
توی فر درست کردی؟ چند درجه و چند دیقه؟

ولی خیلی خوشمزه شده بافت نرم وعالییی فک نمیکردم اینجوری شه

همه این مواد ریختم ولی نصفشو ب جای چهارتا تخم مرغ من دوتاریختم روی مایه کیک پودر نارگیل وشکر مخلوط کردم پودر نارگیل. زیاد باشه تاخودشونشون بده ودراخرپختم خامه رقیق باشیرگرم ریختم روش خیلی کم باشه وگرنه کیک خمیرمیکنه مثل بایه اسپری اب بریزی روش

تصویر

شکلات چیپسیم توش ریختم

تصویر

دستورلطفاومیزانش

ای بابا طرز تهیه بگو دیگه میبینی همه میخان🤤

اونا چیه روش ریختی ؟
مخلوط ارد و شکر نیس؟

عزیز طرز تهیشو میگی ❤

به به 😍

نوش جونتون

سوال های مرتبط

مامان آرسام‌🐥تودلی🐣 مامان آرسام‌🐥تودلی🐣 ۱ سالگی