راحت ک نمیشه هیچوقت اما خب تایم درد کشیدنو میشه بیاری پایین با ورزشای اصولی بارداری پیاده روی و اینا
من خودم ۳ ساعته زایمان کردم از وقتی ک بستری شدم
ماما همراه داشتم ک خیلی راضی بودم عالی بود
از نظر خودم سوره مریم هم بی تاثیر نبود🥲
من هیچکاری نکردم همون پیاده روی معمولی و رابطه بدون جلوگیری داشتم
و دمنوش گل گاوزبان خوردم تو خونه دردام شروع شد دوروز تو خونه درد میگرفت و خوب میشد بیمارستانم بستری نمیکرد کیسه آبم پاره شد ۴ صبح
۹ صبح بچم بدنیا اومد
بنظدم راحت بود زابمانم نسبت به بقیه ک دوسه روز بستری بودن هنوز زابمان نکرده بودن
یکی از اقوام ما گفتش موقعی دردم شروع شده شروع کردم ب راه رفتن توی خونه ی سکو کوچیک هم دارن میل پلش گفت هی بالا پایین کردم اروم اروم گفت دردم دیگه خیلی شدید شده که میاد بره سمت بیمارستان کیسه آبش هم میترکه خودش فوری میرسونه بیمارستان نیم ساعت بعد زایمان میکنه
زایمان طبیعی مرگ باری داشتم سر دخترم و برای پسرم دکتر گفت باید سزارین بشی
کسی نمیگه .در هر صورت درد رو که ادم داره چون حتی امپول بیحسی کمر رو هم دهانه رحم فک کنم به ۶ اینا برسه میزنن یعنی درد تا ۶ رو دارن
ولی میگن خیلی خوب بود . 😅😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.