۶ پاسخ

منکه مادر شوهرم روزی ی دفعه یا روز درمیون آبجوش با نبات در حد ۵ قاشق غذا خوری میده

من از سه روزگی با مشورت ۳متخصص اطفال دادم
گفتن کلیه ی بچه داغون میشه اکر ندی

من یک ماهش کامل نشده بود اب دادم، نظر چندین متخصص پرسیدم گفتن باید اب بدی چون دخترم از کم ابی ترشحات صورتی رنگ داشت تو پوشکش

من از ۴ ماه و نیم اینا شرو کردم دادم روزی یبار چن تا قطره چکان

وقتی کمکی شروع میکنید اب بدین .جوشیده سرد

۴ یا ۶
هروقت غذارو شروع کردی

سوال های مرتبط

مامان نورچشمی🫀 مامان نورچشمی🫀 ۶ ماهگی