۱۱ پاسخ

آره بابا الان خوبه دیگه،من پسرمو پارسال مهر ماه گذاشتم کلاس اونجا با کاغذ رنگی و چسب ماتیکی و قیچی کار میکردن کلی کاردستی درست کردن

ن سنش خیلی هم‌مناسبه

نه دوس دارن اتفاقا کاغذ رنگی و چسب ماتیکی بگیر

حالا نا به اون مفهوم کاردستی ولی همین که حتی با قیچی خورد هم کنه و همینجوری روی کاغد بچسوبنا ،کار یا قیچی باعث تقویت عضلات ریز انگشتش می شه مهارت کارهای ظریفش رشد می کنه

من از پارسال این کارو شروع کردم و خیلی دوست داره

پسر من عاشق این کاراهس خیلی سرگرم میشن

از دو سال و خورده ای دیگه برااینکار امادن

من گرفتم مهد انجام میدن

من هفته پیش گرفتم
اما تو یه روز دلشو زد

من گرفتم با یه قیچی مهدکودک ک قیچی کردن یادبگیره
علاوه بر اینکه یاد گرفت
آستین بلیزش
و لحاف روتختیمم قیچی کرد 😑

من گرفتم.
همش میگه تو واسم حیوون درست کن.
میگه من حال ندارم بچینم😆😆

سوال های مرتبط