۱۲ پاسخ

بنظرم سزارین شو طبیعی خیلی بخیه میخوری

من تو این هفته ها بچم ۱۷۰۰ بود بارداری قبلی، چیا خوردی؟ بگو ما هم بخوریم

مال منم همینه
الان سونوتازه انجام دادی چندهفته انجام دادی؟

بهتر زودتر زایمان میکنی😂

هزار ماشالا
ببخشید تغذیتون چیه؟

میگن صدک ۹۰ به بالا باید بررسی بشه

ماشاالله بهش توپولیه نی نی😍

من شنیدم صدک بالای ۹۰ بچه درشت
و برای سزارین قبول میکنن

چرا باید نگران باشی برو خداتو شکر کن که بچت داره خوب وزن میگیره دیگ

نه عزیزم یعنی درشتتره از سنش

نه تپلیه

نه ماشالا درشت و تپلیه😍

سوال های مرتبط

فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری
مامان سید مهزیار مامان سید مهزیار ۷ ماهگی
مامان فاطمه🪽✨️ مامان فاطمه🪽✨️ ۱۱ ماهگی