۱۰ پاسخ

عزیزم منم شیرم کم بود شیر خشک دادم بهش سینه خودمو ول کرد اگه شیرت زیاد شیر خشک نده

بچه منم همینطور واقعا اعصابم بهم میریزه گاهی اوقات عصبی میشم

وای از منم همینطوره
نکنه ول کنه😭

چون‌ شیرخشک دادی تنبل شده دیگ نمیخواد سینه تو بگیره

میخاد شیرت رو دیگه نخور

شیر من کم میشه اینجوری میکنه . باهام دعوا میکنه 😆

میخواد سینه رو ول کنه کاری ک دخترم با من کرد

شیرت کمه واسه همین ، دختر منم وقتی‌میبینه شیر کم میاد گریه می‌کنه و با گریه میمکه

عزیزم شیرت کم نشده؟!

حتما‌کم‌ کم میخواد سینه نخوره

سوال های مرتبط