پستونک تا کی میتونیم بدیم میگیره نوزاد

۵ پاسخ

پسر من بعد دوماهگی گرفت

نگیره نمیگیره
دختر منم خیلی تلاش کردم میکنم اما فقط وقتی که گشنشه می‌ذاره دهنش. باشه اونم هی اوق میزنه میندازه بیرون

عزیزم همون اوایل باید ب بچه بدی
بازم اکثرا بادومی میگیرن
ارتودنسی سختتره

منم تا الان چندبار ارتودنسی دادم نگرفت
الان میخوام بادومی بگیرم میترسم دیگه دیر باشه نگیره

نمیدونم الان برای شما ۲ ماهشه باید زیر ۱میدادی

سوال های مرتبط

مامان ILMAH مامان ILMAH ۷ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۴ ماهگی