پسر من بعد دوماهگی گرفت
نگیره نمیگیره
دختر منم خیلی تلاش کردم میکنم اما فقط وقتی که گشنشه میذاره دهنش. باشه اونم هی اوق میزنه میندازه بیرون
عزیزم همون اوایل باید ب بچه بدی
بازم اکثرا بادومی میگیرن
ارتودنسی سختتره
منم تا الان چندبار ارتودنسی دادم نگرفت
الان میخوام بادومی بگیرم میترسم دیگه دیر باشه نگیره
نمیدونم الان برای شما ۲ ماهشه باید زیر ۱میدادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.