خانما من سینوزیت دارم ترشحاتش‌ می‌ریزه تو حلقم خیلی اذیتم میشم چیکار کنم ؟

۴ پاسخ

اب نمک کن با سرنگ بریز تو بینی ات یه کم ابریزش بینی میگیری و سکز میاد ولی بعد خوب میشی

دکتر ب من گفت فقط باد توصوزتت نخوره ک عود کنه، بخور بده، قطره بینی بریز

خیلی سخته منم اینجوریم دکترم رفت فایده نداشت

سرم شستشو بگیر با سرنگ از یک سوراخ بینی بریز بعد تف کن
دوبار از اون یکی تکرار کن
روزی دوبار انجام بده سه مدت

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری