۷ پاسخ

فکر کنم طبیعی باشه چون منم سمت چپم درد میکنه خصوصا اگه مثانم پر باشه

منم همین طورم

خیلی سخته به رحمت فشار میاد فرنگی استفاده کن

منم همینجورم خیلی سختمه

اره به رباط های رحمت فشار میاد

منم همینطوری بودم دگه الان یه هفته ای هس توالت فرنگی استفاده میکنم خوب شدم

حتما فرنگی استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری