۱ پاسخ

قلم رو میشورم میذارم ده دقیقه بجوشه، آب و کفش رو خالی میکنم میشورم دوباره میریزم تو قابلمه زردچوبه و پیاز و یه چوب دارچین میندازم، میذارم میپزه.
آخرم کامل استخونارو تمیز میکنم، میذارم فریزر

سوال های مرتبط

مامان جوجه پاییزی مامان جوجه پاییزی ۳ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۳ سالگی
مامان جوجه پاییزی مامان جوجه پاییزی ۳ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۳ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۳ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۳ سالگی