۶ پاسخ

لابد کم‌وزنه پسر منم ۱۰کیلوعه دکتر گف بده ولی دیگه خسته شدم نمیدم

دکترپسرمنم گفت تا۳سالگی بهش شیربده

پاستوریزه بهش بده دیگه،شیرخشک تا دوسالگی کافی بود

چرا اخه

چراااا؟

نگفت چرا؟

سوال های مرتبط

مامان دردونم مامان دردونم ۲ سالگی
مامان دردونم مامان دردونم ۲ سالگی
مامان دردونم مامان دردونم ۲ سالگی