۹ پاسخ

بله زیاده باید ۳۰تا بخوره
بچه های من ۸۰ روزشونه ۶۰ تا می‌خورن
دکتر گفت زیاد ندم رفلاکس میگیرن

تو ۶۰ تا درست کن ۱۵ تای اخرشو نده چون نمیتونی دقیق نصف پیمونه رو بسنجی بریزی توش

اره خیلی زیاده دختر من ۵۰ روزشه هرسه ساعت با زور ۶۰ میخوره

من شیرخودمو میدم میخوره باز سیر نمیشه ۶۰ تا شیرخشک میخوره بعد میخابه

ن ۶۰ تا خوبه ک

عزیزم تو ۳۰ سی سی درس کن اگر نموند بیا ۴۵ تا درست کن اگر باز تهش هیچی نموند ۶۰ تا بهش بده دکتر ب من گفت هروقت فهمیدی هیچی نمیمونه شیرشو زیاد کن باید اندازه ای ته شیشه بمونه

برا منم ۶۰ تا میخوره

منم ۶۰ تا میدم گاهی همشو میخوره گاهی اندازه ۱۵تا میمونه

خب ۶۰ تا درست کن ۱۵ سی سی رو بریز

سوال های مرتبط