۴ پاسخ

اره ۳تا تزریقی بود و ۲تا خوراکی

منم سه تا زدم ولی همون لحظه فقط گریه کرد بعدش اذیت نشد

آره
بعضی جاها واکسن ترکیبی دارن
بعضی جاها ندارن به خاطر همین سه تا میزنن
ینی همونا هستا ولی جدا جدا که به نظرم بچه خیلی اذیت میشه

آره سه تا تزریقی قبلا دو تا واکسن یکی بود دوتا میزدن هنوز هم بعضی بهداشتها ترکیبی دارن دوتا میزنن

سوال های مرتبط