۱۳ پاسخ

پسر منم همینجوریه
مگه‌چطور باید باشه!

چطوریه مگه طبیعیه دیگه

طبیعیه که فقط ناخنای بچه رو خیلی از ته گرفتی سعی کن ناخن پا رو گرو نگیره بزار گوشه هاش بلند تر باشه چون فرو میره توی گوشت پاش

مال پسر منم همینه

از پسرمن حالت قاشقی داره صاف نیست مثل خودمون

عجیب نیست خیلی طبیعیه بچه اس دیگه باید همینجوری باشه

طبیعیه که فقط خیلی از ته گرفتی انگار اذیت میشه

مال پسرم هست میگن طبیعه خوب میشه جاریم گفت برا پسرش بود بزرگ شد خوب شد

ناخن همه بچها همینه دیگ

طبیعیه فقط خیلی از ته کوتاه کردی
هیچوقت ناخن ها رو از ته نگیر گرد هم کوتاه نکن گوشه هاش رو فرو میره تو گوشت ی دفه

دقیقا ناخن بچه من👌

ناخن های پسر من هم همینجور هست
من ب۶ دکتر هم نشون دادم ،گفت مشکلی نیست

چجوری🤔

سوال های مرتبط

مامان سلین جعفری مامان سلین جعفری ۴ سالگی