من چون كم خوني دارم شبي دوتا ميخورم دكترم گفت
يه معمولي كه بهداشت ميده يه ففول
اها پس همون بعدازظهر یکی بخور شبم یکی .. اگ حالت بد نمیشه صبم یکی بخور
اره من روزی سه تا یکی صبح دوتا شب میخوردم
من یکی عصر میخورم یکی شب
من چون حوصله ندارم شبی دوتا میخورم😁
اره ... حالا یکی بعدازظهر بخور یکی شب ک اذیت نشی
اره من شبی دوتا با هم میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.