با طول سرویکس ۳۵ باید استراحت مطلق باشیم؟

۶ پاسخ

سرویکس چیه ؟

وااا نه کاملا نرماله اگه جفتت پایین نباشه

نه ولی هفتت پایینه رعایت کن زیر ۳۰ نیای

نه من ۳۴بوذم چیزی نگفت دکتر. نرمال بود

خیر ،کاملا نرماله

منم ٣٦ هستم هنوز نرفتم ببينم دكتر چي ميگه

سوال های مرتبط

مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری