با سرکلاژ و استراحت مطلق ایشالا میری تا آخر نگران نباش اصلا
من ابجیم مثل شمایه همینقدر پایین
تو ۱۴, هفته سرکلاچ کرد هم پساری استراحت مطلق هم هست فقط برای سرویس بلند میشه انشاالله که برای همه آخرش خوب باشه چون واقعا سخته استراحت مطلق
اره عزیزم نترس برو سرکلاژ کن برا یکی از فامیلای ما ۱۳بود تا اخر بارداری استراحت مطلق داشت بچش هم خدارو شکر سالم به دنیا اومد نترس
آره عزیزم خوب میشه سریع برو سرکلاژ
خوب میشه یعنی چی؟اگه ترس از زایمان زودرس داری نداشته باش استراحت مطلق باش
بله سرکلاژ کن ....پساری هم دکتر بگو برات بزاره استراحت مطلق هم کن چیزی نمیشه منم اینجوریم منتهی فانلینگ هم دارم توکل به خدا
10😳😳
انشالله فدات برا منم پایین بود دکتر سونو گفت برو که دکترت سرکلاژ کنه من نتونستم برم این شد خودم استراحت کامل داشتم و تا الان اتفاقی برام نیفتاده
ولی حتما برو چون از شما خیلی دیگه پایینه
۱۰؟ تاحالا نشنیده بودم
چرا سرکلاژ نشدی؟؟
مطمعنی ۱۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.