۵ پاسخ

منم همینم عادیع

منم بیحالم حوصله ندارم احساس میکنم تنبل شدم
کلا دراز میکشم

منم همش بی حال و خواب آلود و کسلم دو دیقه بلند میشم میگم پرانرژی به کارام برسم دوباره میام رو تخت ولو میشم چشام سنگین میشه....

نه بد نیست منم تا سه چهارماه اول بیحال بودم همش دراز کشیده بودم

چرا باید استراحت عیب داشته باشه بارداری اتفاقا هرچی استراحت کنی غذا بخوری تو ماه های اول بهترهواز هفته ۲۴ هم باید ورزش و کلاس و چیزایی پزشکت میگه شروع کنی

سوال های مرتبط