۷ پاسخ

ای خدا😍😍😍

منم پنج روزه زایمان سزارین کردم خودمو ننداختم نزاشتم بیشتراز دوروز تو رختخواب نگهم دارن دیروز بودیم تو شهر دور دور
همه کارامم میرسم

یعنی چی چله می افته؟

منم دخترم 19روزش بود از بندرعباس زمینی اومدیم اردبیل دوروز تو راه بودیم😁

منم شمالیم قبل بارداریم همش دریا جنگل پارک بودیم هشت ماهه هیچ جا نرفتم منتظرم پسرم به دنیا بیاد یکم جون بگیره همه جا ببرمش 🥹

خیلیم خوبه.🥹

خوب کردی بابا ادم افسرده میشه همش تو خونه

سوال های مرتبط

مامان آقاشهریار مامان آقاشهریار روزهای ابتدایی تولد