خانما نی نی ها از چند روزگی کولیک و رفلاکس میگیرن؟؟

۳ پاسخ

برای رفلاکس کیدیزول داد فایده نداره هیچ صبحا باید بهش بدم

پسر من از همون ۲،۳ روز اول شروع شد

دختر من از ۱۵ روزگی شروع شد ولی الان خداروشکر خوب شده ولی همچنان رفلاکس داره

سوال های مرتبط