درضمن سیدرال میگن دو سی سی باید بدی من دو سی سی کامل میدم
نه کامل پرش کن
سلام مامانا ديروز واكسن ١٨ ماهگي دخترمو زدم خيلي بد بود همچنان تب و درد وحشتناك تو پاش داره خدا فقط به مامانا سلامتي بده و صبر طولاني 😫
این نیم سی سی هست کامل پرش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.