۴ پاسخ

درضمن سیدرال میگن دو سی سی باید بدی من دو سی سی کامل میدم

نه کامل پرش کن

سلام مامانا ديروز واكسن ١٨ ماهگي دخترمو زدم خيلي بد بود همچنان تب و درد وحشتناك تو پاش داره خدا فقط به مامانا سلامتي بده و صبر طولاني 😫

این نیم سی سی هست کامل پرش کن

سوال های مرتبط

مامان آنیسا💖پرنسا💖 مامان آنیسا💖پرنسا💖 ۱ سالگی
مامان نازدونه مامان نازدونه ۱ سالگی