۱۱ پاسخ

من شبا داغونم انقد حالم بده خدامیدونه

من
خونه مامانمم
شوهرم نه زنگی نه پیامی

منم همینم شبا سه ساعت میخوابم اونم هوشیارم همش

منمم دقیقا مثل توام با خودم حرف میزنم یهو متوجه اشکام میشم🥺

من داغونم

من تو بارداری قبلی ویار شدید داشتم ولی تو این بارداری ویار ندارم اما حال روحیم خوب نیست دقیقا مثل شما شدم خواب کم و بی حوصلگی و گریه بی دلیل و...

بدنت داره خودشو آماده میکنه برای هوشیاربودن وکم خوابی
سعی کن درروز اصلا نخوابی وخودتو سرگرم کنی وپیاده روی داشته باشی شب راحتتر بخوابی

وای من 😭😭😭

خودتو سرگرم کن. برو پیاده روی. چایی بریز کنار پنجره بخور
کتاب بخون
بازی آمیرزا نصب کن
سودوکو نصب کن
موزیک بزار
خودتو سرگرم کن عزیزم

من همش سر کارم یا بیرونم ولی حتی وقتی توی. ماشین میفرستم که برم سر کار. هم گریه ام میگیره

سعی کن خودتو سرگرم کنی عزیزم با کارای خونه با دوستات…

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد