۶ پاسخ

چ چیزای نخوریم ک نفخ نکنن

من الان خوردم ابم میخورم نفخ میکنه کلا

من چندبار خوردم تا الان

نخوری بهتره

۲ماهشه بهترنشد بعدغذا من رازیانه میخورم

دختر من اذیت شد حسابی .

سوال های مرتبط

مامان آریشاه مامان آریشاه ۹ ماهگی
مامان مامان ماهلین مامان مامان ماهلین ۶ ماهگی