سلام خانما سرما خوردم باید برم پیش دکتر خودم یا دکتر عمومی؟؟؟

۷ پاسخ

سعی کن با سوپ و خوراکی های خونگی خوب بشی

دکتر خودت دکتر عموم ن

من ماهای اول مریض شدم
رفتم عمومی ولی گفتم باردارم
فقط برام سرم نوشت

من رفتم عمومی بهش گفتم باردارم

دکتر عمومی منو ویزیت نکرد. گفت متخصص اورژانس باید ببینه

دکتر فایده ای نداره آخه جز استامینفون ساده باقی چیزا خطر داره تو هفته شما

من رفتم دکتر خودم گفت برو عمومی ولی بگو بارداری

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی/ریحانه مامان امیرعلی/ریحانه هفته سیزدهم بارداری