۲ پاسخ

چند هفته دقیقا میشی
من سزارین هستم دکتر گفت یکشنبه ۱۲ ناهار بخور بعد بیا مطب nst
شاید شب بفرستم عمل خداکنه بفرسته
نمیدونم چی میشه ۳۸+۱ میشم

عزیزم درد یه دفعه میاد نگران نباش

سوال های مرتبط