خانوما انوکساپارین به بازو ۹۰درجه بزنم؟؟؟ قدم ۱۶۰ وزنمم ۶۷

۴ پاسخ

قسمت عضلانی بازو نزن کبود میشی سعی کن پشت بازو جایی که نرمه و شل و بزنی ک هم درد نداشته باشی هم کبود نشه من بیشتر رو ران پا البته پشت زان این بغل پا میزنم بدون کبودی و درد و اینکه چون تزریقش درد داره سعی کن آروم آروم سرنگ و خالی کنی و فشار بدی یهو فشارش بدی مواد سریع بره تو بدنت خیلی درد ناکه

عزیزم کی ها باید آین انوکساپارین بزنن

عزیزم بازو ۴۵ درجه ، شکم ۹۰ درجه

من زاویشو نمیدونم ولی نباید مستقیم بزنی نباید زیاد خم کنی یکم خمش کن ک زیر پوستی بشع

شوهرم برام میزنه

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی دلم🤍👼 مامان معجزه ی دلم🤍👼 روزهای ابتدایی تولد