قسمت عضلانی بازو نزن کبود میشی سعی کن پشت بازو جایی که نرمه و شل و بزنی ک هم درد نداشته باشی هم کبود نشه من بیشتر رو ران پا البته پشت زان این بغل پا میزنم بدون کبودی و درد و اینکه چون تزریقش درد داره سعی کن آروم آروم سرنگ و خالی کنی و فشار بدی یهو فشارش بدی مواد سریع بره تو بدنت خیلی درد ناکه
عزیزم کی ها باید آین انوکساپارین بزنن
عزیزم بازو ۴۵ درجه ، شکم ۹۰ درجه
من زاویشو نمیدونم ولی نباید مستقیم بزنی نباید زیاد خم کنی یکم خمش کن ک زیر پوستی بشع
شوهرم برام میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.