چرا باید علاوه بر نگرانی فارغ شدن وبچه نگران نوع زایمانمون هم باشیم اخه
منم فکر وذکرم شده چطور سزارین کنم 😔
چ اوضاعی درست کردن برامونا
برو از ارتوپد نامه بگیر
هموروئیدم تاثیر نمیزاره منم به دکترم گفتم گفت دلیل نمیشه برا سزارین
پول بده😂
منم موندم 😭دکترم ارزو حسینی دوهفته دیگه میخام برم سونو رشد این سزارینوهم بگم ببینم چی میگه
اختیاریه دیگه زیرمیزی بده برو سزارین
فقط سزراختیاری میتونی انجام بدی دیگ عزیزم
راه دیگ نداره مگر اینکه بچه بریچ بشه یا تو زایمان طبیعی فشارت بالا پایین بشه نوارقلب بچه بد باشه ک مجبور به سز اورژانسی بشن
هموروئید هم نقشی تو تعیین زایمان نداره متاسفانه🤦🏻♀️🤦🏻♀️
نمیدونم چرا همه تو گهواره اینو میگن دکترت پول میگیره میکنه دیگه به زور نمیبرنت که طبیعی
راستی پیش کدوم دکترمیرین
منم چند روزه یک تیکه از مقعدم انگار زده بیرون 😞😞
یعنی هموروئیده؟
حالا من سزارین احباریم ازش وحشت دارم همش میگفتم کاش طبیعی بودم .چرااینقدرناشکریم وهیچکس ازوضعیتش راضی نیست😭😭😭😭
فقط پووووول
زیرمیزی بده سزارینت میکنن
فک میکنم باید نامع از دوتا دکتری ک تو بیمارستانی ک میخای سزارین بشی بگیری ک هموروئید داری بعد ببری نشون بدی نامه سز بگیری
سلام به منم بگین
زیر میزی
همون همورویید باعث میشه سزارین کنی
ب دکتر بگو نامه بده
راهی بود به منم بگو 😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.