غربالگری دوم هفته ۱۶ هست. قیمت از ۳۷۰۰ تا ۴۷۰۰
دو تاش با هم 8 تومن
من واسه دوشنبه نوبت کردم سنوآنومالی ۵تومنه
عزیزم آزمایش نداره من با بیمه سونو انومالی رفتم ۶ تومن
سونو۳۸۰۰
انومالی ازمایش نداره ولی من امروز سونو دادم با بیمه شد۳۱۰۰فک کنم بدون بیمه ۳۴۰۰میشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.